14 Şubat 2016 Pazar

ESKİŞEHİR SUBAY ORDUEVİ HER AN ÇÖKEBİLİR

TAYYİP VE ÇETESİ, KİRLİ İŞLERİNİ ÖRTBAS ETMEK İÇİN BU SİTEYİ TÜRKİYE'DE ENGELLETMİŞLERDİR...

TÜRK MİLLETİNİN BİLGİ ALMASI VE İLETİŞİMİ ENGELLENMEKTEDİR...




BU BİNA HER AN ÇÖKEBİLİR

Eskişehir Subay Orduevi’nin çökebileceğini ilgili tüm makamlara onlarca kere ihbar ettim.
Bizzat Adalet Bakanı Cemil Çiçek’e anlattım.
Bizzat Hayati Yazıcı denen devletin bakanına anlattım.
Bizzat Subay Orduevi Müdürüne  makamında anlattım.
Genel Kurmay Başkanlığı’na defalarca mektup yazıp uyardım…
Konuyla ilgili iki adet Adalet Bakanı Başmüfettişine ifade verdim.

İhbar ettiğim için aylarca cezaevlerinde susturuldum…
Günlerce nezarethanelerde sabahlatıldım…
Savcılar susmam için beni defalarca tehdit etti…
Susturlmam için defalarca komplo kuruldu…

ŞİMDİ KATİL  TAYYİP VE HIRSIZ ÇETESİNE SORUYORUM:
Neden devletin bir binası ile ilgili şahsıma dava açılmamıştır?
Subay Orduevi Yunanlıların malıdır mıdır?
Eğer çökerse, altında ölecek subaylarımız Yunan askeri midir?
 İhbarım doğru mudur, yalan mıdır?
Neden bu binanın kolon güçlendirme çalışmalarında mühendisler görevlendirilmemiştir ve neden Genelkurmay olayların içinden sıyrılmıştır?
Neden Savunma Bakanı bu işleri ısrarla örtbas etme yolunu seçmiştir?
Adalet Bakanlığı’nın Başmüfettişleri neden susturulmuştur ve neden Eskişehir Valisi görevinden alınmıştır?
Subay Orduevi çökerse, “sıyrılmanın” planları mı yapılmaktadır?
                 

Bu önemli konuyu örtbas etmek ve sıyrılmak o kadar kolay değildir.

Kenan Akkuş





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder